Tuesday, August 20, 2019

Ketagih...

  Ramai juga diantara kita tidak kira jenis lelaki atau perempuan muda mahupun berusia sangat gemari permainan alam  maya termasuklah saya sendiri.. 

   Sejak dari saya kecil sehinggalah dah 33 tahun ni memang games takkan pernah bosan untuk bermain..teringat masa kecil lagi abah saya belikan console nintendo pada tahun 1988 kalau tak silap baru usia 3 tahun dah pandai main games super mario...
    Macam nak gelak pun ada bila teringat kisah dulu.. Zaman sekarang sangat derastik perubahan permainan alam maya gambar sangat tinggi grafik nya sehingga 4k resolusi tak terjangkau mata melihat.. 
    Koleksi yang saya ade pada masa ni cuma PSP3000 ver,PSVITA,PS2 dan smartphone,coming soon PS4,Tablet & PC gaming.. 

Sekian sahaja blogging saya pada kali ini  sehingga berjumpa lagi pada hari lain.. 

Assalamulaikum.. 

No comments:

Post a Comment